woensdag 1 december 2010

labellohoesjes, sleutelhoesje en meer

Niet stil gezeten de laatste week en een paar leuke sint cadeautjes gemaakt.


Voor mijn schoonzusjes een labellohoesje met een gelukspoppetje eraan. Altijd leuk!


Het speldenkussen is lekker voor mezelf, maar ik ga er voor mijn moeder ook nog eentje maken. Zo leuk en lekker snel klaar!


Het hartje is een onderdeel van het decemberproject van de hyves 'het haakkransje'.
Hier staat ook het patroon op!


Lekker retro is het sleutelhoesje waarvan ik ergens het patroon tegen kwam. Wel leuk, maar mijn enorme sleutelbos past er niet in, dus ik moet nog even andere sleutels vinden om hem voor te gebruiken ;-)


Als laatste een Mario mushroom. Deze komt aan een surprise te hangen, van....je raad het al een Mario gek!

1 opmerking:

  1. ik dacht eerst: huh labello hoesjes??? maar nu ik ze zo zie vind ik ze wel erg grappig en handig! ik ben ze namelijk altijd kwijt!
    helaas kan ik niet haken..

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...