donderdag 10 maart 2011

veel leuke post!!

De postbode heeft het maar druk met alle leuke post die ik krijg ;-)
Vanmiddag werd mijn bestelling tafelzeil gebracht. Heerlijk he al die kleurtjes!
 

Van Lydia kreeg ik deze superleuke labels met een paar lege om zelf ook nog aan de slag te kunnen. Super bedankt Lydia!
 

Gisteren kwamen mijn Kam Snaps al binnen. Ik ben er heel erg blij mee en kan ze goed gebruiken voor mijn poppenkleertjes. Nog meer kleurtjes!!
 

En als laatste iets dat niet met de post kwam, maar wel heel veel kleur heeft! Al mijn lintjes zitten eindelijk netjes op een stokje. Het koste me een middag zagen en een avond rollen met kramp in mijn duim, maar het is wel heel lekker opgeruimd!!
 

1 opmerking:

  1. Fijn dat het goed is aangekomen. Je andere spulletjes zien er ook tof uit! Ben benieuwd wat voor moois je er weer mee gat maken.
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...