dinsdag 21 februari 2012

Vakantie!

Onze kinderen hebben deze week vakantie dus hebben we alle tijd om lekker te knutselen. Ik had ze voor de vakantie allemaal een dier / ding van papiermache uit laten zoeken en vandaag hebben we ze met heel veel stukjes papier helemaal vol geplakt. Of te wel met decopatch aan de slag. Het resultaat mag er zijn, toch?


(ik had tekst in de foto maar ik zie dat die verdwenen is. De rekkende poes is gemaakt door Kylian, de andere poes door Mila en de Jeep door Manuel. De olifant is van mij)


Een tijd geleden zag ik op het blog van ikea hackers een geweldig idee voorbij komen. Een meneer had bij zijn eettafel een 'muurtje' gemaakt van een mdf plank en daar zijn eettafel tegenaan gezet. Achter het muurtje aan de ene kant een billy boekenkast van 40 cm breed en aan de andere kant 3 keukenkastjes op elkaar. Heel veel opbergruimte erbij en het ziet er ook nog eens leuk uit.
Het was voor mij een ideale oplossing dus ben ik ermee aan de slag gegaan en zie hier....


1 opmerking:

  1. Wat een wereld idee! Ook leuk voor meiden op kamers, dus ik heb 'm meteen doorgegeven aan Mirte!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...