dinsdag 5 april 2011

Broer voor uil!

Een tijdje terug heb ik het uiltjespatroon van MATAWI'S gekocht. Dat uiltje maakte ik regelmatig als cadeautje en daar kreeg ik heel veel leuke reacties op. Ook de brocante winkel wilde de uiltjes graag verkopen, maar dat gaat niet. Tamara heeft de uiltjes speciaal gemaakt voor Compassion, dus dat ging niet door!
Nou ben ik gaan zoeken naar plaatjes van andere uiltjes (uiltjes blijven gewoon heel leuk :-) )Met alle verschillende plaatjes en patronen ben ik aan de slag gegaan en na heel wat proberen, uithalen en denken is dit het geworden!

De paarse is al naar een nieuwe eigenaar en die viel absoluut in de smaak!

2 opmerkingen:

  1. Tjonge alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Wat een lieve uiltjes weer. Ik wil die roze wel. Hoe gaat dat in zijn werk?
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal het niet doorvertellen okee? Ze is vast blij verrast!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...