donderdag 14 april 2011

druk, druk, druk..

Je hebt wel eens van die weken dat je nergens echt tijd voor lijkt te hebben. Ik heb een hele waslijst in mijn hoofd van wat ik allemaal wil en moet doen (leuke en minder leuke dingen), maar telkens komt er iets anders tussen dat even de aandacht vraagt (leuke en minder leuke dingen)! Ik hoop dat na dit weekend de rust een beetje terug komt en ik ook weer iets meer tijd heb voor mezelf en m'n knutsels :-)
Wel even een klein voorproefje van waar ik tussendoor mee bezig ben:

Wat het gaat worden blijft nog even een verrassing, maar jullie krijgen het eindresultaat natuurlijk te zien!


1 opmerking:

  1. Ik ken het helemaal...... Heb ook zo een rare week achter de rug met allemaal niet leuke dingen :( En het kost ook nog eens heel erg veel tijd zodat er geen tijd overblijft voor mijn nieuwe projecten! En die liggen er in overvloed!
    Hopelijk heb jij ook snel weer tijd voor je knutsels! Ben in ieder geval erg benieuwd naar je haakwerk!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...