vrijdag 18 februari 2011

Allergie!!

Daar zit ik dan.... Mijn winkeltje is open en er zijn al wat dingen verkocht. Zelfs al wat dingen besteld en ik kan nu even niets :-(
Vanmorgen bij de dokter geweest en hij vertelde me dat ik een allergische reactie op mijn handen heb!!!Waarvan?? Geen idee en daar kom je ook niet zomaar achter, maar het feit is dat mijn handen vuurrood zijn en heel pijnlijk. Dat wordt dus even niet haken, naaien etc.

Gelukkig hebben we een heerlijk weekend in het vooruitzicht. Dit weekend ga ik lekker samen met mijn mannetje weg naar Middelburg. Heerlijk, lekker samen. Alle kids gaan naar opa en oma en wij gaan genieten!!
Ik had op internet al gezien dat er een hele leuke hobbywinkel in Middelburg zit dus die moeten we maar snel op gaan zoeken ;-)

Fjin weekend allemaal!!

1 opmerking:

  1. jullie ook vooral!!! Hopelijk laat het zonnetje zich ook van d'r beste kant zien!

    groetjes Jack

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...