zaterdag 5 februari 2011

lintjes....

Mijn bakje met lintjes werd zo langzamerhand echt een chaos!
Nou had ik al bij iemand gezien dat die ze om die engelse knijpers rolde, maar die kon ik alleen via internet vinden en dan komen er natuurlijk ook weer verzendkosten bij waardoor het bedrag altijd aardig op gaat lopen.
Vanmogen was ik even in de bouwmarkt en liep daar rond te neuzen en zo kwam ik bij de kast met plinten en afdekstripes etc. Daar lagen ook lange dunne stokken en daar heb ik eentje van meegenomen. Ik heb er stukjes van 10 cm van gezaagd en daar het lint omheen gedaan. Zeg nou zelf dat ziet er een stuk netter uit, toch?
 
Posted by Picasa

Ik heb nu 21 stikjes voor € 1,99. Jammer genoeg heb ik maar een stok meegenomen (om uit te proberen) en dus moeten mijn andere lintjes nog even wachten ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...